Thursday, 21 July 2011

Anonymous Mendedahkan Diri

Hehe...gempak tajuk?? Biasalah blogger punya style kan... Sebenarnya muz pelik malam ne, blog muz dan disinggah oleh Anonymous. Korang relax dulu... Anon yang ne baik, dia tak wat kecoh... Ne dah kali kedua blog Muz disinggah oleh Anon ne... Muz seperti kenal dia, tapi Muz xnak cakaplah... Tapi itulah yang terlintas di hati Muz apabila baca komen dari Anon ne...


Muz sebenarnya nak berterima kasih sangat sebab Anonymous ne sudi singgah blog Muz yang cikai ne... Apa pun Muz harap Anon tak buat kecoh kat blog Muz ye...Kalo Anon cuba wat kecoh disini... Anon tengok dulu gambar di bawah ne...




p/s : Orang Berbudi Kita Berbahasa...HEhe

15 comments:

Freaky said...

agak saiko gambar tu. haha

SoLy SoLicious said...

muz2.. sy yg x anom pulak seram nengoknye...hhhuhu

vampire's lovex said...

gambar tu ala2 taiko ganas gituu hahaha

Anonymous said...

??

muz said...

@Freaky
Mesti maw kena saiko sikit geng...hehe

muz said...

@vampire's lovex
Ala ganas2 sikit je bah..heeh

muz said...

@Anonymous
Hai Anon... :)

Cik Kay Jue said...

kesian anon.. jadi topik entry..

oPiE iSa said...

dia yang bua kecoh adalah, bukan si anon tu. wekkk... =P

muz said...

@Cik Kay Jue
Keciankan Anon...hehe

muz said...

@oPiE iSa
Ai opie support Anon ke muz ne...hehe

oPiE iSa said...

Saya support Anon sebab Sifu telah menuduh seseorang. kan, kan? =P

sergeant keroro said...

hahaha, anon jahat selalu datang blog aku :P

muz said...

@oPiE iSa
Manade...hehe

muz said...

@sergeant keroro
Jangan Anon tu datang tempat aku dahlah..hehe