Saturday, 30 July 2011

Peristiwa Di Tengah Hari

Salam semua warga blogger...

Korang watpa hari sabtu macam ne? Mesti ada yang lepak kat rumah kan.. Macam muz tak dapatlah nak lepak-lepak ne sebab hari ne kena kerja lagi... Sekarang ne pun takda wat ap-apa, cuma duduk depan komputer ne sambil besembang.... Yang bengannya komputer ne duduk senyap je... Jadilah Muz tambah bosan...

Sekarang dah dekat jam 1200, perut pun dah mulai meragam nak minta diisi ne... Fuh tengah terbayang nak makan apa sekarang ne.... Sapa nak minta belanja? Cepat selagi tiket masih ada....


p/s : Sapa nak minta belanja tadi kita makan kat warung je ye...save budget... :)

4 comments:

oPiE iSa said...

Bila lah mo belanja saya? T_T

Jiejah Gorjes said...

err cite pasal lunch petang baru publish??? ngeeee :p

muz said...

@oPiE iSa
Bah cepatlah baby datang sini...hehe

muz said...

@Jiejah Gorjes
Biar betul beb, aku post benda ne tengah hari lagi...