Thursday, 21 July 2011

Anonymous Dan Lulzsec Menubuhkan Anti-Sec

Lulzsec telah menjatuhkan syarikat syarikat besar seperti Fox , Sony dan The Sun. sekarang mereka akan bergabung bersama group hackers Anonymous menubuhkan operasi Anti-sec. Tujuan Anti-sec adalah untuk menghapuskan sekatan internet seluruh dunia dan mendedahkan segala informasi yang disembunyikan oleh kerajaan seluruh dunia.

Kita dapat lihat rakyat membangun dan Hackers turut serta. Sudah tiba masa untuk revolusi.




Pesanan daripada Anonymous :

For the past decade, the government has tried to take control of our internet ocean. In an effort to stop these acts of injustice, Anonymous has joined collective forces with LulzSec in our newest operation, #Antisec. We are sending our fleet to fight alongside the Lulz boat to reclaim what is rightfully the peoples. We encourage anyone and everyone, to man their vessels and charge their lazers.

We encourage defacement's of the enemies websites, and use of the word antisec on any and every website or pro censorship group. Any exposed intelligence the enemy decides to withhold from us, should be brought to light. It's time to show the corrupt governments of the world that they have no right to censor what they do not own.

Anyone and everyone is strongly urged to join our fleet through rough waters in our attempts to restore the tainted internet sea. No matter your skin color, origin, or beliefs, we invite you to join us in our fight against censorship and corrupt governments.

Come aboard or walk the plank.

We are Anonymous.
We are legion.
We do not forgive corrupt governments.
We do not forget censorship injustices.
Expect us.

15 comments:

Anonymous said...

Tak faham Muz...??

muz said...

@Anonymous
Apa yang ko tak faham?

Anonymous said...

@muz
Maksud entri ni. Huhuhu,,

muz said...

@Anonymous
Ko kenal Anonymous dan Lulzsec? Mereka tubuhkan Antisec untuk melancarkan defacement ke atas semua website kerajaan bagi menuntut hak kebebasan berinternet....

Anonymous said...

@muz
*^^
OK

..cik gugu.. said...

gugu pon x phm.. hehehe tp ble bc kumen muz kt atas tu bru phm ;)

muz said...

..cik gugu.. : Hehe, xpa sekarang dah faham kan...hehe

.izzati liyana. said...

mcm2 dunia sekarang ni. masing-masing kononnya nak tuntut hak masing-masing. lepas tu? huru hara. hesh.

muz said...

@.izzati liyana.
susah nak cakap sebab sekarang di dunia duit pemerintah...huhu

Ana Jannah said...

tapi pada pandangan saya...matlamat x menghalalkan cara...

~who cares bout my opinion. i'm just ordinary people~

*sigh

vampire's lovex said...

nak tengok apa jadi bila dorang2 ni bangkit..zaman kebangkitan ?? hehe

muz said...

Ana Jannah : Apa kita nak buat, inilah yang digelar peperangan siber... :)

vampire's lovex : Hehe, macam biasa akan banyak lagi syarikat besar kena deface dan dunia siber menjadi kucar-kacir...

sergeant keroro said...

zaman hackers, haha XD

muz said...

@sergeant keroro
Itulah yang berlaku kini... :)

Anonymous said...

Hello, nice site. Posted by myself in bookmarks
[url=http://ordervicodin.org/]vicodin without prescription[/url]