Wednesday, 20 July 2011

WORDLESS WEDNESDAY #5

11 comments:

..cik gugu.. said...

lap tyar ke tu??

newblogger said...

lap rim keta..rim baru agak nya..kih3..

iLa VaNiLLa said...

hebak lar leyh cuci tayar tuh.. perghhh.. muz pernah try yew??

muz, ila tag muz dlm satu GA.. :)
http://vanillasynus.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-amalina-best.html

Meck said...

gila org ni hahhah

Niena Pengembara Ilahi said...

wahhh klo dpt keta ni best :D

Anak Wak Mail said...

dia buat ape tu??camni pon ada??hahaha..

Ezad Skytech said...

wahhh...macam best je...nak try jugak la buat mcm ni...jimat tenaga sikit nak lap sport rim...haha~

muz said...

..cik gugu.. : Lap rim ne cik gugu...hehe

newblogger : Hehe, baru woo...kilat tu...

iLa VaNiLLa : Hehe, muz fikir dulu nak ke tak nak try buat macam ne...

Meck : Gila tu yang best...haha

Niena Pengembara Ilahi : Awak mesti dapat tu, x cayalah kalo tak dapat ne... :)

Anak Wak Mail : Hehe...rasanya dia wat apa? Xnak cuba ke?

Ezad Skytech : Nanti bagitahu aku ar kalo ko dah try buat macam ne...haha

iLa VaNiLLa said...

ila punye #WW lmbt sikit..

http://vanillasynus.blogspot.com/2011/07/5-wordless-wednesday.html

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh rajinnya lap tayar walaupun tengah bergerak.. mak kena belajar teknik ni hehehe.. =)

muz said...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA : Selamat berjaya ye...hehe