Thursday, 30 June 2011

Spontaneous Thursday #1





Dimana dikau wahai HAWA ku?

21 comments:

iLa VaNiLLa said...

di sini.. har3

muz said...

@iLa VaNiLLa
Yes jumpa pun akhirnya...hehe

..cik gugu.. said...

aik gugu bkn ke??

xpe3~

muz said...

@..cik gugu..
Hehe, aiya xpa jadi yang kedua lah ye... :)

Anak Wak Mail said...

haha..HAWA??nak cari cik hawa ke..perempuan??

muz said...

@Anak Wak Mail
Em dia bukan bernama Hawa dan dia seorang perempuan... :)

oPiE iSa said...

Adui, berapa yg SifuMuz mau? ada brpa kuota?

Hukhuk...

@_@

muz said...

@oPiE iSa
Macam biasa, lelaki ada 4 quato cik opie...heheh

oPiE iSa said...

Cik ila Vanila 1, Cik Gugu 2. Ok, kena cari lagi 2 ni.. Cepat2 buat segmen..

LoL~

nurulHuda Abdullah said...

ngeh ngeh ngeh ^_^

Shazana Hanis said...

nak cukupkan kuota eh??

kreatif je tajuk entri tuh ;p

Cik Kay Jue said...

tak jumpe la muz hawa nya.. da penat da cari ni..

muz said...

@oPiE iSa
Habislah jadi gosip panas ne...hehe

muz said...

@nurulHuda Abdullah
Napa cik nurul?.. :)

muz said...

@Shazana Hanis
Hehe...

Tu lah pasal nak cari dua orang lagi ne...

muz said...

@Cik Kay Jue
Alah cik CKJ je lah jadi Hawanya...hehe

oPiE iSa said...

OMG, are u serious SifuMuz?

jd yg ke-3 adalah Cik Kay Jue?

yg terakhir?

The more, the merrier huh?

@_@ LoL~

muz said...

@oPiE iSa
Yang terakhir ye...

Em cik opie carikan boleh tak?

:P

Cik Kay Jue said...

eh.. tiba2 je CKJ rasa ad terserempak ngn Hawa muz tu..:P

muz said...

@Cik Kay Jue
Ye ke? Kat na CKJ jumpa dia? :)

c genk bah ne said...

akan muncul bila saat itu tiba