Monday 13 June 2011

Siapa Lelaki Misteri Itu????


Assalammualaikum...

Untuk pertama kalinya aku taip entry aku tersendiri...-->bangganya mamat ne...

Hmm entahlah camne insan bernama muz<--aku.. bole tersangkut kat dunia blog ne??? Adakah kerana trend? Oh bukan sama sekali ok.. sebenarnya aku join blog ne sebab nak rasa hidup berblog---> "so pa ko rasa dah muz?"..

Aku rasa best plak taw... best plak hidup kat dunia blog ne,nyesal tak join awal2...


Hmm cukuplah untuk mengomel kali ne... aku masih banyak lagi maw belajar kat dunia blog ne... jadi minta maaf minta ampun kalo ada entry aku yang tak masuk dengan korang...

Biasalah budak baru kan... harap2 otai2 dan sifu2 yang ada kat luar sana sudi beri tunjuk ajar ye...

Wassalam...

8 comments:

Anonymous said...

owh sungguh misteri kamoo ini hehehehe selamat berblog, sambil berblog sambil belajar dgn blogger2 lain kan...kalo bleh jd la blogger mesra alam.. nt u akan feel sgt syok semasa berblogging and always be positif ok :)

Anonymous said...

@Jiejah Gorjes
hehe..tq for nasihat ye...
ya tengah cuba jadi blogger mesra alam flora dan fauna ne...hehe

ika :) said...

lupa nak cakap..selamat dtg ke dunia blog..hehe~
^__^

Anonymous said...

@ikha
Tq ikha... kalo ada yang salah kat sini tegur2 ye...

Anak Wak Mail said...

haha..tujuan saya buat blog dulu adalah sebab ikut kawan..macam seronok je..dan memang fun!..=)

Anonymous said...

@Anak Wak Mail
hehe..memang fun bab kat blog kita bole ceta pa ja dengan kawan maya selagi tidak menyinggung perasaan kan?

Cik Kay Jue said...

betul tu muz.. CKJ pun baru gak dlm dunia blog ni.. best la pulak CKJ rasa sjk ada blog ni.. mmg nyesal gak ar sb x buat awal2.. :)

Anonymous said...

@Cik Kay Jue
Itulah pasal, rasanya muz pun dah jatuh cinta dengan dunia blog ne... hehhe