Wednesday, 15 June 2011

DragonForce ??? Website Malaysia Dicerobohi...

Jom tengok kerja-kerja krew DragonForce ini, bagi saya nampak kreatif sangat....



Yelah sambil tunggu Anonymous hack Malaysia website kan....

Siapa DragonForce? Jom rujuk sini untuk mengetahui siapa mereka :


Tapi jangan salah sangka mereka bukan anggota "ANON" ye....

Jom klik link kat bawah untuk tengok hasil kerja mereka meng "hack" ne... Smart gue cakap....




Yang ne paling best bab ada lagu lagi.. haha



6 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

politeknik tuh baru tau brp jam lepas...
lawak pon ada bila letak lagu poli lak tuh...
btw sy bdk poli... keh keh keh

muz said...

@Siti Mashitah Saidin
hehe...ne lah rilekscrew punya keja ne... jangan marah ar budak2 poli... :)

Siti Mashitah Saidin said...

kah kah kah... tak marah pon....

muz said...

@Siti Mashitah Saidin
Jom tengok ne yang marah kat kerja2 godam rilekscrew ne... :)

CEKODOK

vampire's lovex said...

aku tabik betol la dengan org2 cmni..agak2 bila la plak aku nak boleh jd pro cmni ahahaha

muz said...

@vampire's lovex
teruskan belajar membaca coding supaya dapat jadi cam dorang...hehe