Friday 3 June 2011

Belajar English Online

Masih jelas dalam kotak ingatanku di saat itu apabila guru BAHASA INGGERIS menjejakkan kaki saja ke dalam kelas, jantungku mulai berdegup kencang bagai ribut yang memang kencang.





Mula sahaja kelas, aku mulai terbayang kenangan2 terindah dan akhirnya aku berlabuh di pelabuhan mimpi yang indah.



Kini dah kerja, terngiang2 kata guruku itu ENGLISH IS IMPORTANT, IT IS BUSINESS LANGUAGE...



Dan sekarang ne aku tengah memperbaiki ENGLISH aku secara online, memandangkan kerja aku yang ada masanya perlu berbicara dengan MAT SALLEH ne, padahal paperwork semua pun ENGLISH je, kan tak pasal2 terpaksa rajin2 guna GOOGLE TRANSLATE dan E-KAMUS....

Ne web yang aku guna untuk memperbaiki GRAMMAR dan VOCABULARY aku....ENGLISH HILFEN ONLINE


So adik2 luar sana rajin2 belajar ENGLISH k....

No comments: