Saturday 25 June 2011

GoFlex Home

GoFlex Home


  • Seagate GoFlex Home mudah disambungkan kepada 'router' tanpa wayar untuk menjadikan penyimpanan data secara berpusat dan juga dapat melindungi data tanpa wayar dari sistem pengoperasian Windows atau Mac OS X.
  • Dengan peranti 'GoFlex Home' keluarga juga dapat berkongsi gambar, filem dan muzik daripada rangkaian yang bersambung dengan alat DLNA seperti 'game consoles' ataupun GoFlex TV HD media player dari mana-mana bilik di rumah.
  • GoFlex Home ditawarkan dalam kapasiti 1TB atau 2TB, sistem peranti 'GoFlex Home' dapat menjamin keselamatan memori digital yang penting bagi seisi keluarga.
  • Perkhidmatan perkongsian fail Seagate Share dalam sistem GoFlex Home memudahkan akses filem, fail muzik atau gambar yang disimpan dalam komputer yang disambungkan kepada internet. Sistem GoFlex Home turut menawarkan Seagate Share Pro yang membolehkan capaian kepada isi kandungan yang tersimpan di dalam peranti mudah alih seperti iPhone, iPad ataupun Blackberry mengintegerasikan gambar atau file dengan Facebook dan Flickr dan perkongsian RSS (Really Simple Syndication).
GoFlex Home mampu dimiliki dengan harga :

1TB - RM 488.00
2TB - RM 688.00

4 comments:

vampire's lovex said...

nampak macam pehh power,tapi hrga boleh tahan lagi kan....


muz,review fon plak... hehe

nokia dengan sony ericson ,samsung

Anonymous said...

@vampire's lovex
hehe...nak review hp?
ok nanti kita wat hp review

Azza Azman said...

singgah sini lagi.... awak jual ke semua brg komputer ni...?

Anonymous said...

@Chempaka Sari
Saya part promote je, maw beli orang len yang jual... :)