Saturday 13 August 2011

Adverlets


Assalammualaikum...

Sepatutnya aku tak post entry ne, tapi saja nak bagi tahu korang aku pun guna adverlets ne... Korang yang cakap bagus kan, asal aku singgah blog mesti ada adverlets, so aku pun nak try sekaki lah... Aku pun tak nak ketinggalan ne...

Aku tak reti nak guna Adverlets ne, yelah kalo nak tunggu Nuffnang bila kan... Earning Churp2 aku pun lagi tinggi dari Nuffnang ne... So nak try adverlets dulu, mana tahu satu kepala... Haha

So thanks kepada korang yang memperkenalkan aku benda ne... Tanpa korang aku akan cuma kenal Nuffnang dengan Churp2 je... 

Wasalam...

7 comments:

Anonymous said...

leh dpt duit byk ek guna ni??? ketinggalan gak nih huhuhu

Unknown said...

cubalah dulu...all the best..eheh...semoga dapat untung banyak dengan iklan yang baru..yg kita ingatlah...nuffnang ne kene klik iklan ek..adverlet ne bergntung pada page view ek..emm..xpastilah tuan belog..maafkan saya jika ada salah silap..dah lama tidak ada iklan di blog..

oPiE iSa said...

Wah! Kaya kau beb lepas neh!

*p/s:dah kaya jan lupa sma aku aaa....*^^*

Sunah Sakura said...

selamat mengguna adverteletssss~~~ :D

K said...

advertlets memang sentiasa gerak, ikut pv :)

Anonymous said...

Jiejah Gorjes : Entah,saya pun baru mencuba ne...hehe

Atiqah Sa'ahiry : Entahlah, saya pun nak test2 dulu ne...hehe

oPiE iSa : Untuk kita gak ne...hehe

Sunah Sakura : Thx... :)

sergeant keroro : Kalo macam tu baguslah ne...hehe

Editor said...

make more money with your blog with http://www.nufftag.com/signup.php?id=redlomo