Friday, 26 August 2011

Hari Ke 26..

Assalammualaikum...

Alhamdullillah hari ini sudah masuk hari yang ke 26 kita di dalam bulan Ramadhan. Ini menandakan dalam 3 atau 4 hari lagi kita akan meninggalkan bulan mulia ini dan menyambut bulan syawal itu pun jika dipanjangkan umur...

Sempena Hari Raya ne janganlah berbelanja sakan sangat, nanti lepas raya hutang keliling pinggang.. Biarlah kita bersederhana dan ikut kemampuan masing-masing, apa yang penting masa Hari Raya nanti kita kena saling kunjung mengunjung saudara mara kita yang dah lama tak berjumpa, yelah ini sahaja masa yang ada kan untuk kita bertemu dengan mereka... Jika di hari lain kesibukan selalu dijadikan alasan...

Muz pun begitu juga, dah dua tahun tak balik.. Semoga tahun ini semuanya berjalan lancar seperti yang telah dijadualkan.. Muz pun nak melawat juga member-member muz kat kampung... Dah lama sangat tak lepak dengan dorang...

Anyway, selamat berpuasa kepada yang berpuasa... Nanti masa sungkai jangan overload pulak, tak terukuk nanti masa terawih..

Wasalam...

11 comments:

syerz eyryn said...

mcam tak caye je kan3 ? hehe. .
kjup sngat rsenye :))

Anum said...

selamat hari raya
maaf jika ada tersalah komen di alam maya

sergeant keroro said...

selamat pulang ke kampung :P

Jiejah Gorjes said...

selamat berhari raya. hati2 di jalan raya (^^,)

oPiE iSa said...

jemput kunjung rumah sy, sifu.... :)

muz said...

@syerz eyryn
Tu lah pasal, kejap sangatkan rasanya...hehe

muz said...

@Anum
Saya maafkan awak... :)

muz said...

@sergeant keroro
Thx sergeant... :)

muz said...

@Jiejah Gorjes
Thanks..awak :)

muz said...

@oPiE iSa
Tinggal sekali lah ye... :)

..cik gugu.. said...

selamat ary raya muzzz~