Monday, 22 August 2011

Akhirnya Terkabul Juga..

Assalammualaikum...

Hari ne dah masuk puasa 22 kan? Alhamdullilah sebab masih dipanjangkan umur kita semua untuk menikmati Ramadhan kali ini, so macam mana korang masih puasa penuh lagi ke? Bagi yang perempuan, takpa memang difahami masalah anda kaum hawa but yang kaum adam pula amacam???

Syukurlah dah puas menunggu, akhirnya cuti muz ada keputusan juga.. Dapat juga muz balik walaupun terpaksa balik malam raya iaitu 29 nanti... Itupun kalau raya 30hb lah... Punya susah muz cari peluang untuk balik beraya ne... Akhirnya tahun ne ada juga rezeki muz untuk balik...

Tahun ne aku beraya di desa...Hehe, Hinggu minggu ne kena shopping ne... Aku belum beli apa-apa lagi ne... Aiya...

8 comments:

Lia-De-Pinky-Leo said...

ok lah tu.. janji balik raya.. hehe..

muz said...

@Lia-De-Pinky-Leo
Betul gak tu...janji raya aku balik...hehe

NA said...

Alhamdulillah. Muz sekarang duk Labuan ke? Muz, kampung kat mana? Kecian dengar macam lama tak balik. Semoga terubat rindu :)

-wina1979-

Marina said...

selamat berayer di desa...

Cik Kay Jue said...

untung la...

muz said...

@NA
Yup muz stay labuan sekarang....muz duk beaufort... :)

muz said...

@Marina
Thx... :)

muz said...

@Cik Kay Jue
Tak lah rugi je banyak budget raya ne...hehe