Saturday 15 October 2011

Lu serupa macam sial lah !!

Assalammualaikum...

Hmm aku tak sangka plak gay ada FB, macam sial plak aku tengok... Tu lah masa aku lepak dengan member kat group tadi ada yang post link kata minta tolong HACK kan page someone... Sekali tengok page budak gay, memang macam sial... Entahlah fake ke tak aku pun tak tahu, tapi gambar manusia dalam page ne memang macam sial...



Aku harap-haraplah manusia dalam gambar ne sempat taubat... Memang nabi tak terima kau sebagai umat lah beb... Bersepah pompuan kat muka dunia ne, yang sejenis juga ko pilih... Apa ke hal?

Sapa-sapa kawan sedara Mark, sound-sound sikit minta padam page sial ne ok...


"Bertaubatlah sebelum pintu taubat tertutup"

10 comments:

Unknown said...

Erk hope so

geli geleman

Geng Borak said...

adoooii... ngeri aku tengok.. "keje kat Petronas" tu... hahahaaaa

puteraduyong said...

huh...kita kena perbetulkan diorang ni..

Anonymous said...

Mambari gali...hahaha

David said...

WTF?

Anonymous said...

@Iffah Afeefah

Tulah betul2 bikin soi ja...

Anonymous said...

@KiD

Ko ngeri aku lagi ngeri...hahaha

Unknown said...

aaahhhhh!! tidakkkkk..hahhaa..eeee...geli...

Sheila Adziz said...

kesiannyer tgk... camana fmly dorg tgk agaknyer.... sedeykan anak bangsa kita...

dina kasyah said...

euwwwww..
budak um ke? biar betul