Tuesday 3 January 2012

Auto Publish Artikel Blog Anda Ke FB, Twitter Dan Lain-Lain Laman Sosial





Assalammualaikum & Salam Sejahtera,


Dari tajuk je dah tau kan? Kat laman web ne korang boleh register kemudian setting je akaun anda mengikut arahan yang diberi, dengan daftar di laman ne korang boleh membuat auto-publish bagi setiap artikel kat blog yang korang dah publish.


Di laman web ne korang boleh SET untuk auto-publish artikel korang kat Wall Profile FB korang atau kat Wall Group / Pages FB korang dengan syarat korang mesti ADMIN kat Group / Pages FB tu, selain itu korang boleh buat auto-publish ke akuan twitter dan lain-lain akaun laman sosial.




Dengan ini kerja korang akan jadi mudah sikit, sekiranya takda masa atau takda mood nak publishkan artikel korang kat FB, benda ne akan menolong korang untuk publishkan artikel korang kat akaun-akaun yang dah korang set-kan.




Selama aku guna perkhidmatan laman web ini aku berpuas hati sangat-sangat kerana dalam beberapa saat je lepas korang publish artikel korang kat blogger dia terus up-to-date untuk publish artikel korang kat laman-laman sosial yang dah korang setup sebelum tu.


REGISTER DI SINI : http://dlvr.it/




So Selamat Mencuba, Jika ADA tak faham jangan segan-segan PM saya... Senang sikit cari je saya kat http://rc.my/



3 comments:

blog-tips-kurus said...

bagusnya fungsi benda ini. tapi ac FB saye tu hidup segan mati tak mau!! laman sosial lain pon belum buat.. hoho!

Unknown said...

wa'alaikumsalam...

acik nak cuba la...
^^

alhamdulillah,terima kasih utk perkongsian ilmu ini yea...

Haw said...

Haw suka info ni.. thanks.