Showing posts with label Blogger GA. Show all posts
Showing posts with label Blogger GA. Show all posts
Wednesday, 20 July 2011
MEGA GIVEAWAY AMALINA BEST!!
Qistina 1st GA
Sunday, 17 July 2011
Contest: I ♥ Blogging!
Saturday, 16 July 2011
SHE'S NO YOU: GIVEAWAY :)
Klik Banner Tuk Join...Tadi Tersalah Coding...Hehe...Sori...Thx Opie Bagi Sedar... :)
Muz join GA ne lepas di tag oleh Fawa , Tuan blog yang anjur GA ne letak syarat macam diatas tu ye... :)
Komen Muz
" Blog cik shazzy overall dah ok dah, cuma widget kat sidebar ada yang boleh disusun lagi kot... :) "
Saya nak TAG
Thursday, 14 July 2011
GA sempena ramadhan by Cik Gugu
Sapa rasanya nak join klik banner cik gugu tu...
Dia nak bagi duit puasa sebab katanya masa puasa dia tak belanja banyak...*aku tipu je..hehe*
Korang mesti join kalo tak aku lempang slow-slow....haha
Saturday, 2 July 2011
SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!
Aduh terjumpa GA lagi, jom belasah je lah ikut kawan kita ne... Mrs Farhan
Syarat dan peraturan?
Korang cek kat >SINI< ... Penat lah nak taip lagi...
GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE
GIVEAWAY: eqbalzack's fan page LOGO!
Atas cadangan Tqah saya cuba untuk join contest ne, bukan pandai sangat pun...juz nak join2 je....hehe
31-7 Birthday Giveaway!
Thursday, 23 June 2011
SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London
Ok kali ne kawan blogger kita ADY BUDIKA nak buat GA, sapa yang terpilih akan dapat ole-ole. So sesiapa yang minat rasanya sila klik gambar di atas untuk ke blog beliau.
Saturday, 18 June 2011
Maihidayatul's Birthday Giveaway
![]() |
| Nak join klik gambar |
Kali ne akak kita maihidayatul wat GiveAway sempena birthday dia yang banyak nombor 6 tu pada 06/06/2011 yang lalu. So sesape minat nak join p page dia k.
Saya pilih untuk tag :
Friday, 17 June 2011
first giveaway from cik putih.
Ewah Cik Putih dah wat GiveAway plak ye... Muz nak join sekali ye cik putih....
![]() |
| Nak join klik gambar |
Assalammualaikum Cik Putih, cewah hadiah topup tue... Kalo kite ne bakal dipilih sebagai pemenangnya kita akan guna topup yang cik putih bagi tu tuk call cik putih...hehe ...boleh tak?
Cik Putih saya nak tag diri sendiri boleh? > selfish nampaknya... :)
Tak lah saya nak ajak yang kat bawah ne, boleh ye cik putih....
GiveAway Gugu Gaga
Kali ne aku join GiveAway Gugu Gaga
![]() |
| Nak join klik gambar |
Hadiah dia soup bowl...
Kalo aku dapat soup bowl ne aku akan guna sebaiknya... Akan ku guna soup bowl ne untuk letak soup, yelah takkan letak kari ayam kan dah nama nya pun soup bowl.... :)
Kawan aku tag kali ne :
Subscribe to:
Posts (Atom)










