Showing posts with label Blogger GA. Show all posts
Showing posts with label Blogger GA. Show all posts

Saturday, 16 July 2011

SHE'S NO YOU: GIVEAWAY :)



Klik Banner Tuk Join...Tadi Tersalah Coding...Hehe...Sori...Thx Opie Bagi Sedar... :)


Muz join GA ne lepas di tag oleh Fawa , Tuan blog yang anjur GA ne letak syarat macam diatas tu ye... :)

Komen Muz

" Blog cik shazzy overall dah ok dah, cuma widget kat sidebar ada yang boleh disusun lagi kot... :) "

Saya nak TAG


Thursday, 14 July 2011

GA sempena ramadhan by Cik Gugu


Sapa rasanya nak join klik banner cik gugu tu...
Dia nak bagi duit puasa sebab katanya masa puasa dia tak belanja banyak...*aku tipu je..hehe*
Korang mesti join kalo tak aku lempang slow-slow....haha

Saturday, 2 July 2011

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

Aduh terjumpa GA lagi, jom belasah je lah ikut kawan kita ne... Mrs Farhan

Photobucket

Syarat dan peraturan?

Korang cek kat >SINI< ... Penat lah nak taip lagi...

GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE


Tetiba rasa nak join lepas diajak Mrs Farhan ne...hehe
Sapa nak join click banner ye....

GIVEAWAY: eqbalzack's fan page LOGO!

Atas cadangan Tqah saya cuba untuk join contest ne, bukan pandai sangat pun...juz nak join2 je....hehe




31-7 Birthday Giveaway!

Thursday, 23 June 2011

SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London


Ok kali ne kawan blogger kita ADY BUDIKA nak buat GA, sapa yang terpilih akan dapat ole-ole. So sesiapa yang minat rasanya sila klik gambar di atas untuk ke blog beliau.

Saturday, 18 June 2011

Maihidayatul's Birthday Giveaway


Nak join klik gambar
Kali ne akak kita maihidayatul wat GiveAway sempena birthday dia yang banyak nombor 6 tu pada 06/06/2011 yang lalu. So sesape minat nak join p page dia k.

Saya pilih untuk tag :

Friday, 17 June 2011

first giveaway from cik putih.

Ewah Cik Putih dah wat GiveAway plak ye... Muz nak join sekali ye cik putih....

Nak join klik gambar
Assalammualaikum Cik Putih, cewah hadiah topup tue... Kalo kite ne bakal dipilih sebagai pemenangnya kita akan guna topup yang cik putih bagi tu tuk call cik putih...hehe ...boleh tak?

Cik Putih saya nak tag diri sendiri boleh? > selfish nampaknya... :)

Tak lah saya nak ajak yang kat bawah ne, boleh ye cik putih....


GiveAway Gugu Gaga

Kali ne aku join GiveAway Gugu Gaga

Nak join klik gambar
Hadiah dia soup bowl...

Kalo aku dapat soup bowl ne aku akan guna sebaiknya... Akan ku guna soup bowl ne untuk letak soup, yelah takkan letak kari ayam kan dah nama nya pun soup bowl.... :)

Kawan aku tag kali ne :